Dude!

Okej, jag har typ aldrig varit såhär bakis och trött på samma gång. Det jävliga är att om en timme går tåget till jobb. Jag vill inte! Inatt hade jag ball i alla fall, sjukt jävla flagad. Jag vet inte hur många gånger jag trillade på choklad, jag lyckades sabba både knäet och ryggen. Ja det gör ont att synda, väldigt ont. Trots min höga alkoholhalt kom jag i säng och sov typ två timmar sen var det skola och man var fortfarande full, kul det med ju. Jag skäms så jävla mycket, åh händanefter ska jag låsa in min mobil nånstans när jag dricker. Ännu ett missförstånd, jag pallar inte fler. Det var ju inte ens jag som liksom skrev? Men I don't give a fuck, jag har mitt underbara lyckopiller Andreas Rosenlind, jag vill bara spendera mitt liv med dig om det är okej?

Nä nu ska jag fan äta innan jag dör av hunger. Imorgon är det fredag och jag ska fan heller festa, nä imorgon ska jag bara ta det lugnt och leka pensionär i Lund or something. Bara njuta av ledigheten.

OVER&OUT! 

Feedback!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback