For you and I.

Det vart alldeles för längesedan jag kladdade på denna blogg. Sorry. Men ni måste kolla in http://miloo.se/natalie också ju. Hur som helst, det är jul och snart nyår. Galet! Jag är väldigt upp och ner just nu, det är faktiskt inte så konstigt, men jag försöker i alla fall, det är väl huvudsaken? Saker och ting är helt vrickade ibland, men jag försöker stå med båda fötterna på jorden och palla trycket. Jobben fungerar i alla fall perfekt och det känns toppen! Lägenheten är underbar den med. Höll i julfesten på SUMO detta året och det resulterade i en kanonfest och självklart kommer pics snarast möjligt. Jag vimmelfotograferade ju då också och lånade kameran lite ;p

Nu är det dags att nanna i bäddsoffan i Oxie, myspys! På återseende soon.
GOD JUL!!!


Meet me halfway, right at the boarderline, that's where I'm gonna wait for you.
I'll be lookin out, night n' day.
Took my heart to the limit, and this is where I'll stay.
I can't go any further than this.
I want you so bad, it's my only wish.

Feedback!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback