Like I'm the only girl in the world.

Tja bloggen, hahaha.

Om bokstäverna hamnar galet nu beror det på att min syn är sämst. Jag ska till optiker i mellandagarna, kommer säkerligen behöva glasögon, i alla fall vid de tillfällen jag läser, skriver, kör bil, kollar tv och sitter vid dator. Inte alls ofta ju. Buhu, jag växte upp med perfekt syn, men den är kass numera. Trist, men jag får helt enkelt leta upp ett par hot mama sekreterarglasögon typ.

Idag är det dags för middag hos mormor & Kenth, julmiddag. Inte nog med att jag får träffa min familj, två av mina kära kusiner och moster & Håkan med. Morbror, Susie och mina två andra kusiner kommer nog inte, men de måste jag åka upp till då tågen funkar.

Jul firar jag som vanligt i Oxie. Jag kommer dock inte nanna där, jag jobbar nämligen juldagen, både i växeln och på klubbarna. Ska även in extra den andre, men jag hinner förmodligen nyktra till. VART FAN FIRAR VI NYÅR?! Shit pommes, aja, spontant är väl skoj.

Just det, ni ska få ta del av min kära önskelista också. En del vet jag redan att jag kommer få, tihihi.
1. Reebok Easytone Go Outside 2 GTX W, 1399 kr. på Stadium
2. Canada Snow svarta varmfodrade fårskor, 799 kr. på Scorett
3. Laila Bagge You rock Edt 30 ml, 295 kr. på H&M
4. Isabella Löwengrip's 'Egoboost', 145 kr. på Akademibokhandeln
5. Presentkort på Éntre
6. Presentkort på IKEA

Jag känner inte för att blotta idag. Även om massor is going through my mind.
Puss & kram, skumbanan.

Feedback!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback