Half of my heart.

Det är onsdag och jag uppdaterar alldeles för sällan, men det finns förklaringar. Just nu balanserar jag två jobb, ett är ju självklart mer krävande, but still, jag tränar massor och ska sköta lägenheten samtidigt som vänner och familj betyder massor och sen är min pojkvän en underbar människa som jag mer än gärna tofflar, hahaha. Jag är ganska grym på många bollar i luften, men bloggarna får lida lite faktiskt, inte prio ett direkt. Därför missar ni en del ibland, lite uppdatering får komma nu.

Jag passade gulleplutten ett par dagar eftersom min snygging jobbade som fanken. Men det är en underbar vovve och sällskapet uppskattades från min sida. Vi är ju buddys nu, hahaha.

Begravningen av morfar vart så himla fin och även om det fortfarande är hemskt och jag är knappast helt okej än så kändes det skönt att få hålla talet och jag vet att du vakar över oss. Jag älskar dig morfar och du ska veta att jag aldrig glömmer dig, jag kommer att sakna dig livet ut. Jag längtar till vi syns igen bland molnen.

Jag ordnade ju tillsammans med mamma och min systers vänner en överraskningsfest för syrran, hon fyllde 18 och blidde nog väldigt överraskad faktiskt, hahaha. Dessutom vart det ju alla hjärtans dag och det blidde ett restaurangbesök och massa myspys. Vi käkar dessutom pannkakor för hela svenska befolkningen, hahaha.

Jag mår sanslöst fint och även om jag stressar och bollarna i luften är många så finns det en stabilitet, det är delvis jag själv, jag är en stabil människa, men dessutom min familj, mina äkta vänner och min ninja till pojkvän, hahaha. Nu är ni i alla fall uppdaterade och jag ska fortsätta med min onsdag.

På återseende peeps!

Feedback!
Postat av: K

Låter som du har mycket att göra :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback