I want you so bad, it's my only wish.

Jag är sjukt rädd, eftersom jag vet att jag kan va den bästa flickvännen i världen och jag vet att jag vill att du ska va den bästa pojkvännen i världen. Din flickvän, min pojkvän. Titlar. Löjligt egentligen, men det är väl för att om man vet att det skulle funka så känns det mer. Jag är nervös, helt sinnessjukt. Men även detta är ju p.g.a. att jag verkligen bryr mig för att jag är kär. Snälla, en deal, en riktigt fin sådan. Från och med nu så betyder det andra kläcker ur sig nada och vi fokuserar på oss. Jag är gärna din om du är min.

Ska vi? En viss Natalie håller tummarna nu, hårt!

Det dags för ett par djupa andetag.
Lots of love!

Feedback!
Postat av: <3

Älskar dig massor!

2010-02-04 @ 12:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback