One love.

Jag är lycklig. Jädra jädra jädra lycklig. Mitt liv är ändå på topp och då är jag ju lycklig. Vardagarna spenderas med underbara människor, mitt heltidsjobb är slitsamt, men jag diggar min position och helgerna är himla sociala med deltidsjobbet ju. En speciell människa entrade mitt liv och jag ger 110% för att du ska stanna. Att somna bredvid dig och att vakna bredvid dig, det är sinnessjukt underbart. Gotta love it! Och jag försäkrar dig ännu en gång om att detta är jag och jag kommer inte förvandlas till ett monster.
This I promise you.

Träningen ska trappas upp och jag ska även försöka förvandlas till övernyttig. Det kommer få mig att må tiptop och det förtjänar jag. Ska försöka prioritera mig själv mer, en helkroppsmassage måste bokas snarast faktiskt.

Det är snart dags för lillasyster att fylla myndig och dessutom är det ju alla hjärtans dag samtidigt också. Undrar om det kommer hända någonting eller ingenting. Time will tell.

Nu pyser jag härifrån men uppdatering kommer.

Hugs & kisses!

Feedback!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback