You will always be my boo.

For better or worse. Du anar inte, faktiskt. Jag vet att du inte vet exakt precis hur mycket du betyder för mig. Men låt mig berätta om en flicka, ett tag vart hon kanske löjligt och barnsligt kär, eller också tyckte hon bara han vart skoj och skämtsam. Grannkillen. Flickan växte upp till en ibland, eller ganska ofta, osäker tjej. Kille blidde man och flyttade. Ett tag gav hon upp, hon skulle aldrig hitta någon som faktiskt kände något för henne. Många män i världen svek henne alltid och pojkvänner klickade inte helt. Dock klunkade hon massvis med alkohol en kylig utgång i december och alla tequilashots fick hoppet och tron att återvända. Ett nummer kladdades på pappersbiten så mannen bakom baren skulle bara höra av sig. Det är den första orsaken till varför jag älskar dig, du smsade, du ringde. Orsakerna som följer är många och än är inte sista orsaken till varför jag älskar dig funnen, för jag vill och kan bli gammal med dig, upptäcka världen med dig och fördjupa känslorna med dig. Kärleken räcker till och för mig är du mer än alla andra runt omkring. Du försöker fortfarande få vardagen skämtsam och skoj, jag behöver dig för att stå med båda fötterna på jorden så att jag kan slappna av och släppa loss. Med dig är jag människan jag vill vara. Tack för att du finns, you will always be my boohoohoohoo ;)

Feedback!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback